Platby FAQ


Platba vstupního poplatku

Vstupní poplatek je nutné uhradit před dokončením přihlášky, bez tohoto kroku není možné přijmout příspěvky do soutěže. Pouze v případě platby kartou je možné okamžitě pokračovat v dokončení.
Kdo hradí poplatek?

Všichni soutěžící, kteří přihlašují fotografické snímky či série a dosáhli věku 20 let. Video kategorie jsou bez poplatku.

Proč se hradí poplatek?

Ze vstupního poplatku jsou hrazeny provozní náklady soutěže a také tisky fotografií pro následné výstavy.

Jak je možné poplatek uhradit?

Poplatek je možné uhradit platební kartou prostřednictvím soutěžního systému nebo bezhotovostním převodem. Doporučujeme platbu kartou, jelikož je možné ihned pokračovat v dokončení přihlášky.

Více v návodu.

Proč je důležité pokračovat v dokončení přihlášky ihned?

Ze zkušeností víme, že fotografové přihlašují své příspěvky na poslední chvíli. Těsně před termínem ukončení přihlašování proto nedokážeme zajistit, že platba bezhotovostním převodem proběhne včas. V tomto případě je potřeba přihlášku podávat s předstihem.

Jak probíhá proces přihlášení a platby?

Pro detailní pochopení procesu doporučujeme shlédnout zvláštní stránku pro návod, kde jsou vysvětleny všechny podrobnosti. V návaznosti na platbu je stručný postup následovný:
1) Registrujete se do soutěžního systému, vyplníte přihlášku a nahrajete soutěžní příspěvky
2a) Zaplatíte vstupní poplatek platební kartou - okamžitě budete navráceni do soutěžního systému a můžete přihlášku dokončit
2b) Zaplatíte vstupní poplatek bezhotovostně - systém vás po přijetí financí na účet vyzve k dokončení přihlášky
3) Dokončíte přihlášku a všechny nahrané příspěvky budou přijaty do soutěže (pokud splňují další pravidla)

Jak mám při platbě kartou postupovat?

Po nahrání všech soutěžních příspěvků budete ze soutěžního systému (eContest) přesměrování na online platební bránu CIB Banky (Maďarsko). Všechny kroky platebního procesu jsou v češtině, není potřeba se obávat jazykové bariéry. Prostřednictvím 3 jednoduchých kroků (standardní platba jako při jakékoliv koupi v běžném eshopu) budete přesměrovani zpět na stránky soutěžního systému a do zadané emailové schránky vám přijde potvrzení o provedení platby.

Více v návodu.

Jak vysoký je soutěžní poplatek?

Soutěžní poplatek činí 800 Kč. Platební brána soutěžního systému je napojena na zahraniční banku, fyzicky vám bude z platební karty strženo 29 € dle aktuální kurzu EUR.

Jak mám postupovat při hrazení poplatku převodem?

Po nahrání všech soutěžních příspěvků proveďte převod dle níže uvedených pokynů. Nejdůležitější je uvést v poli pro variabilní symbol číslo vaší přihlášky, které naleznete v soutěžním systému eContest / menu Přihláška / pod nadpisem "Informace o soutěžícím" a do pole text platby uveďte jméno, které je uvedené v přihlášce.

Po připsání peněz na účet vám přijde upozornění ze soutěžního systému, že vám je umožněno dokončení přihlášky. Vzhledem ke zpoždění provedení platby, připsání na náš účet a párování se soutěžním systémem doporučujeme přihlášku realizovat minimálně s pětidenním předstihem. Nemůžeme zaručit, že vše bude realizováno před ukončením termínu nahrávání přihlášek.

Více v návodu.

Jaké jsou platební informace pro provedení platby.

Soutěžní poplatek zasílejte na:
Bankovní spojení: Československá obchodní banka, a.s. Číslo účtu: 271212881/0300
Částka v CZK: 800 Kč
Variabilní symbol: Číslo přihlášky
Zpráva pro příjemce: Vaše jméno a příjmení

Kde najdu číslo mé přihlášky?

Číslo přihlášky naleznete po registraci a přihlášení v soutěžním systému eContest / menu Přihláška / pod nadpisem "Informace o soutěžícím". Více v návodu

Kdy obdržím fakturu?

Fakturu Vám zašleme na email, který máte uvedený v přihlášce po připsání peněz na náš účet

Jaké platební karty pro platbu přijímáte?

Online platební systém CIB Banky umožňuje použití platebních karet, jako jsou MasterCard/Maestro a VISA a VISA Electron (použití Visa Electron je podmíněné povolením z vystavující banky), stejně jako webové karty specificky určené pro online použití.

Je tento proces bezpečný?

Online platební systém využívá široce uznávaný šifrovací protokol TLS (Transport Layer Security, doslova vrstva bezpečných socketů). CIB Banka má 256-bitový šifrovací klíč, který chrání komunikační kanál. Firma VeriSign umožňuje CIB Bance použít 256-bitový klíč, který nám umožňuje poskytovat šifrování založené na TLS. Tato šifrovací metoda se v současné době používá v 90% všeho celosvětového elektronického obchodování.

Co když se platba kartou nezdaří?

V případě, že máte u své banky nastavena všechna oprávnění k provádění on-line plateb, je nezdařená platba vysoce nepravděpodobná. Pokud by však k neúspěšné platbě i přes to došlo, vyčkejte, zda vám byly finance stržené z účtu. Pokud se tak stane, neváhejte se na nás obrátit na uvedených kontaktech.

Jaké jsou možné příčiny neúspěšné platby kartou?

Nejčastější problémy spojené s neúspěšnými platbami jsou na straně platební karty:

  • platební karta není určena k on-line platbám

  • platba nebyla povolena bankou, kde je veden účet spojený s platební kartou

  • karta byla blokována

  • data vepsaná do formuláře (číslo karty, datum expirace karty, třímístný kód na druhé straně karty) nebyly správně zadány

  • platnost karty vypršela

Další problémy mohou být spojeny s bankovním účtem:

  • na účtu nejsou dostatečné zdroje pro provedení platby

  • suma transakcí provedená pro stanovený časový limit byla překročena

Neúspěšnou platbu mohou způsobit také technické problémy

  • v průběhu transakce může dojít ke ztrátě spojení - zkuste transakci opakovat
  • pokud nebudete v průběhu transakce navráceni zpět na stránku soutěžního systémů eContest, potom byla z bezpečnostních důvodů přerušena

Co když se platba bezhotovostním převodem nezdaří?

Tato chyba se může stát pouze v případě nesprávného vyplnění platebních informací. Zkontrolujte prosím všechny zadané údaje. Důležitým bodem pro správné spárování platby s vaším účtem je uvedení "čísla přihlášky" do pole pro variabilní symbol (více výše). Pokud se tak stane, neváhejte se na nás obrátit na uvedených kontaktech.

Nahoru